O NÁS PROČ JSME TADY OPRAVY LPG OMLUVA CENÍK KONTAKT

Jak to montuje zdejší konkurence za kopecem.

Zde stručněji v technických faktech:

Výsledná montáž vypadá, jakoby danou LPG soustavu do vozu opravdu hodil JZDák vídlema. Bohužel jsem neudělal prvotní foto zavazadlového prostoru s pohozeným plastovým deklem motoru, a foto holého motoru z kterého čouhají hadičky lezou dráty a vyčnívají vstřikovací LPG ventily, neboť mě ani ve snu tou dobou nenapadlo, že budu zakládat konkurenci onomu pokud se to dá nazvat servisu, spíše vrakovišti. Avšak jsem již telefonem udělal foto sání a zavrtání LPG vpustí při opravě, protože takovou řemeslnou práci jen tak člověk nepohledá.

Pro neznalé, vstupní vpustě musí být umístěné v sání tak, aby byli na všech válcích stejně daleko od hlavy válců, tj v jedné linii. Mají být umístěné tak, aby došlo k co neoptimálnějšímu promíchání vzduchu s palivem.

Slíbené foto řemeslné práce konkurence:

Vpustě označeny červenýma šipkama, a červená linie vpustí.

Na první pohled je vidět, že předpoklad jedné linie dodržen není, promíchání paliva se vzduchem v celém průřezu potrubí je diskutabilní. To, že by sání před vrtáním z vozu vyjmuly (byť si to nechají zaplatit), aby špony vzniklé vrtáním a vystružením závitu neskončili uvnitř sání, následně nasáty do válce, kde mohou poškodit ventilové sedlo, či uvíznout a přidírat se mezi válcem a pístem, v lepším případě se zastaví v katalyzátoru, kde nemusí projít jeho kanálky ..., ani nemluvě. Jednotlivé hadice k LPG ventilu byli odlišně dlouhé a pouze průměru 5mm nikoliv 6mm jak se standardně dává, což má nepříznivý vliv, neboť je různý dynamický odpor paliva v hadici u každého válce a tím nestejné plnící vlastnosti.

Dále se konkurence neobtěžuje s plným zapojením řídící jednotky LPG, nezapojuje vodič určený pro snímání otáček, což má nepříznivý vliv na jednotku při deceleraci a pokud máte motor, který otevírá benzinové vstřikovače při plném výkonu trvale. Postrádal jsem též zapojení vodiče lambda sondy, který sice pro LPG jednotku osazený servisem potřeba není, neboť ona jednotka je tak tupá, že signál pro svůj provoz nevyžaduje, ale informace o bohatosti směsi je potřeba, při následné kalibraci a správném nastavení LPG systému, takže nevím jak odborně to seřídili, možná pomocí WAG diagnostiky přímo s jednotky motoru, jako já když jsem dělal prvotní ohledání co s tím je, ale pochybuji, že o této vymoženosti někdy slyšeli.

Řídící jednotka Vám po ujetí 1000 km upadne, neboť je přišroubována bez podložkyneutaženým šroube, takže se proste vyklepe.

Pokud se montážní technik dobře vyspí tak Vám snad utáhne stahovačky tak, aby neutíkalo v hadicových spojích LPG. Budete-li mít štěstí jako já, pak Vám zhrozený technik v jiném servise ty stahovačky přetáhne, dřív než se otrávíte nebo uhoříte :-)

Jak to montuji já.Tedy znova a lépe !!!

Navážu na řemeslnou práci konkurence v oblasti LPG vpustí do sání a rovnou ukážu ukázku mnou provedené opravy a realizace vpustí.

Foto naší montáže, kdy dodržujeme veškeré zásady:

Vpustě jsou umístěné v jedné linii stejně daleko od hlavy sání, ve vhodném místě pro optimální mísení paliva s vzduchem. Umístění ze spodu sání u motoru 1.8 Turbo zároveň zaručuje nutnost vymontování sání, a tím i možnosti odstranění pilin a otřepů po vyvrtání a vystružení závitů pro vpustě. Následné připojení zespoda eliminuje trčení vstřikovacích ventilu shora sání a nemožnost vrácení plastového krytu na vrch motoru.

Následně, pokud jsou na sání potažmo dále na motoru lety zpuchřelé podtlakové hadice – bývají ty tenké opředené, automaticky je vyměním, neboť netěsnost v této sekci může mít vliv na stabilitu volnoběhu a to jak na benzín tak na LPG.

Tlakové plynové hadice LPG budou vedeny optimálně. Tj. 6mm hadice, u každého ventilu stejně dlouhé.

LPG řídící jednotku zvolím vhodnou k Vašemu motoru, Tj. pokud máte motor s turbem, nebo jiný "exotický", dostanete vhodnou jednotku, u které je předpoklad, že je schopna zpracovat a vyhodnotit poskytnuté parametry pro chod motoru. Samozřejmostí je plné zapojení jednotky, tak aby měla všechny informace o chodu motoru a mohla správně pracovat. Pečlivé seřízení jak reduktoru tak softwarové nastavení jednotky je u nás jaksi samozřejmostí.

Výsledná montáž pak vypadá nějak takto:

Máte-li zájem o zkušební jízdu s Octavii 1.8 Turbo Benzin/LPG, není problém se domluvit, rád Vám vše ukážu.

(c)FabNet.cz